فرمانده سپاه فومن خبر داد:

اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در فومن به مناسب دهه مبارک فجر  

اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در فومن به مناسب دهه مبارک فجر

 
فرمانده سپاه فومن گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی و اجتماع به مناسب دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۱۸۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷

 

سرهنگ محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فومن، با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی بود، گفت: به کوری چشم دشمنان، ایران اسلامی پیشرفت های روز افزون داشته است.
وی با تاکید براینکه اگر جوانان امروز مورد حمایت نهاد ها قرار بگیرند پیشرفت های کشور چند برابر خواهد شد، افزود: ایران اسلامی پس از انقلاب در بسیاری از حوزه ها در طراز جهانی حرف برای گفتن دارد.

فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی تحریم و تحریف علیه ما به راه افتاده است، اظهار کرد: در مقابل شدید ترین فشار های دشمنان ما همچنان با افتخار سرپا مانده و خواهیم ماند.
جعفری با تصریح براینکه برای تشکیل تمدن اسلامی باید بر باور ها و آرمان های خود استوار بمانیم، یادآور شد: ناامیدی آغاز شکست است و ما باید به توان خود اتکا کرده و مشکلات را برطرف کنیم.
وی از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در دهه مبارک فجر در شهرستان فومن خبرداد و اضافه کرد: نواختن زنگ انقلاب، رژه خودرویی و موتوری سازمانی و مردمی ، گلباران مزار شهدا، مسابقات ورزشی و فرهنگی، افتتاح مسکن محرومین و... از برنامه های شاخص ما در این دهه خواهد بود.
فرمانده سپاه فومن با تاکید بر اینکه انقلاب برای مردم است و ارزش های آن باید برای مردم قابل لمس باشد، متذکر شد: در ایام گرامیداشت دهه فجر فضای شهر باید فضای یادآور رشادت های مردم انقلابی ما باشد.
جعفری با بیان اینکه مسئولان برای بیان اقدامات و خدمات باید از ظرفیت رسانه ها استفاده کنند، گفت: مردم و خدمت به آنها باید در اولویت اول همه مسئولان باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار